Hur handlar man hos Nordbags
Att handla hos oss ska vara enkelt, tryggt och smidigt. Här guidar vi dig genom hela köpprocessen – från att hitta rätt produkt till att slutföra din beställning.
1. Hitta rätt produkt
Använd menyerna
Navigera via huvudmenyn eller använd mobilmenyn (de tre strecken uppe till vänster på mobilen). Klicka dig fram till den kategori du är intresserad av, till exempel ryggsäckar, resväskor eller väskor för dam och herr. Klicka på en produktbild eller produktnamn för att komma till produktsidan.
Använd sökfunktionen
Du kan även skriva in ett sökord i sökfältet längst upp på sidan. Du kan söka efter produktnamn, färg, storlek eller andra egenskaper. Söksystemet hjälper dig hitta rätt även om du bara skriver delar av ordet.
2. Lägg produkten i varukorgen
När du hittat en produkt du vill köpa klickar du på knappen "Lägg i varukorgen". Du kan enkelt ändra antal direkt i varukorgen eller ta bort en vara genom att klicka på papperskorgen bredvid produkten.
Du hittar din varukorg längst upp till höger på sidan – klicka där för att gå vidare till kassan.
3. Gå till kassan
I kassan fyller du i dina uppgifter och väljer betal- och fraktsätt.
Betalningsalternativ:
Hos oss kan du betala tryggt med:
-
Klarna – Betala direkt, senare eller dela upp
-
Swish – Snabb och enkel betalning via mobilen
4. Slutför beställningen
När du kontrollerat att allt stämmer klickar du på "Slutför köp". En orderbekräftelse skickas omedelbart till din e-post. Vi börjar behandla din order direkt.
5. Spårning och leverans
Så snart din beställning skickats får du ett spårningsnummer via e-post eller sms. Du kan följa paketet hela vägen till ombudet.
Ditt konto
När du handlar första gången skapas ett konto automatiskt, så att vi kan hantera din order och spara dina adressuppgifter. Vill du att vi raderar dina uppgifter efter leverans? Skicka då ett mejl till support@nordbags.se så ordnar vi det.
Har du frågor om hur du handlar? Kontakta gärna vår kundtjänst på 010-808 57 99 eller support@nordbags.se – vi hjälper dig gärna!